woensdag 7 september 2011

komt dat zien! Nieuw Talent!

Van 8 t/m 21 september exposeer ik samen met 13 andere aanstormende stripmakers & illustratoren in het Centrum voor Beeldcultuur in Breda. De tentoonstelling heet Nieuw Talent, en hoewel ik mezelf niet echt meer als "nieuw" zie (dat "talent" laat ik in 't midden), vind ik 't een eer om mee te mogen doen.


Van mij is er een sneak peek te zien uit mijn beeldroman-in-wording. De Zone5300 besteedt dit nummer speciaal aandacht aan ons jonge honden, compleet met interview en alles. 
Scroll omlaag voor een leesbare versie van de tekst!



Opening: donderdag 8 september 20.00 uurOpeningstijden tijdens Stripfestival: vr. 13.00 – 21.00 uur | za & zo. 10.00 – 18.00 uurOpeningstijden van 13 t/m 21 sept.: 13.00 – 17.00 uur (maandag gesloten)
Entree: gratis


Update: we hebben beeld!
Mogelijk gemaakt door het FBKVB!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen